Translate

יום ראשון, 19 באפריל 2020

ההבדל בין חלומות לשאר תחביבים

תחשבו רגע על תחביבים רגילים של אנשים, מה אנשים אוהבים לעשות? מה אתם אוהבים לעשות?
לצייר? לכתוב? לרקוד? לנגן? מתאמנים בספורט כלשהוא? קוראים ספרים? רואים סרטים? מטיילים בטבע? ועוד שלל תחביבים. מה משותף לכולם?

קודם כל שאתם עושים אותם בדרך כלל בזמנכם הפנוי או מקסימום מפנים להם מעט מהיום שלכם בכל יום או מספר פעמים בשבוע(או רק בסופי שבוע). העיקר הוא שאתם לוקחים זמן מסוים שהיה הולך לדברים אחרים ומשקיעים אותו בתחביב שלכם.
בנוסף, אתם צריכים להיות ערים לא? בשביל לרקוד, לנגן, לצייר או לעשות כל דבר אחר אתם צריכים להיות ערים ומודעים למה שאתם עושים(לפחות כך רוב האנשים חיים).

ומה לגבי חלומות צלולים?
קודם כל מכיוון שחלומות צלולים הם קודם כל חלומות, אין צורך להשקיע הרבה מזמנכם הפנוי, כי התחביב עצמו קורה בלילה כאשר אתם ישנים!
אמנם כמובן שיש צורך בתרגול, בניהול יומן חלומות שלוקח לפחות כמה דקות טובות מהזמן שאתם מתעוררים ועוד כמה דקות לאורך היום עבור בדיקות מציאות. עדיין החלק הגדול הוא בלילה בזמן שאתם ישנים.

והרי כולם חייבים לישון! אי אפשר לוותר על השינה כך שלא יכולתם לנצל את הזמן הזה במקום לחלום חלום צלול בעשייה של פעולה אחרת.(אולי אם בעקבות החלומות הצלולים החלטתם לישון יותר אבל זו בחירה שלכם).

לכן היתרון הגדול של עולם החלומות הוא שהוא מתרחש בלילה, בזמן שכל אחד מאיתנו גם ככה ישן ולא יכול לעשות משהו אחר במקום, בלי צורך לפנות הרבה מהזמן הפנוי ביום יום, ובלי הצורך להיות ערים. (ערים אבל בתוך החלום!)

ויותר מכך, בעזרת שליטה גבוהה בחלומות צלולים אתם יכולים גם לעסוק בתחביבים שלכם מהיום יום ולהשתפר, יש לא מעט חולמים צלולים מיומנים שדיווחו על שיפור מסוים בהרבה תחביבים וגם בספורט כאשר הם תרגלו את אותן התנועות בחלום ואחר כך התעוררו וראו את השיפור.
חישבו על זה ותשקיעו קצת זמן בקריאה ותרגול, בסופו של דבר הזמן והמאמץ יוכפלו בחלום.

5 תגובות:

  1. פוסט מעולה!

    דרך אגב קראתי באחד הפוסטים רעיון שהבאת על לפצל את השינה לשני חלקים או יותר. איך זה מסתדר עם ההמלצה לעבור יותר מ4 מחזורי שינה?

    השבמחק
  2. זו המלצה שקראתי בספר של ג'יין רוברטס. היא לא קשורה ישירות לחלום צלול אך לא לגמרי סותרת.
    אפשר לחלק את השינה ל6 שעות רצוף ובכך משיגים את המינימום לחלום צלול ולהוסיף עוד שינה קצרה יותר אחרי הצהריים.

    השבמחק
  3. כמה זמן להשקיע בכתיבת חלומות ביומן ?

    השבמחק
    תשובות
    1. ההמלצה היא כמה שיותר. וזה תלוי כמובן במספר החלומות והפירוט שביכולתך לזכור. זה יכול להתחיל ממספר דקות בודדות ועד ליותר מחצי שעה (בכל מקרה לאנשים עסוקים מאוד עדיף בהחלט לעשות אפילו 5-10 דקות בלבד ולא לוותר על זה לגמרי)

      מחק
  4. לא חשבתי על זה כך... תודה על הזווית המעניינת!

    השבמחק