Translate

יום חמישי, 5 בדצמבר 2019

עזר לחלומות צלולים ממקסיקו

ישנו צמח המעורר עניין רב בקרב הרבה חובבי חלומות צלולים, המקור שלו ככל הנראה ממקסיקו ודרום אמריקה. השם שלו הוא Calea Zacatechichi . טוענים שהוא יעיל במיוחד לחלומות צלולים אם כי השימוש המקורי שלו ככל הנראה היה לעורר חלומות בקרב שאמאנים ושבטים שחיים באזור.

תרבויות רבות בדרום אמריקה מאמינות בכוח של חלומות, ביכולת לתקשר עם רוחות או לקבל יכולות רוחניות דרך חלומות עוצמתיים וחדים, וצמחים רבים כמו זה עזרו להם ככל הנראה  להשיג את המטרות האלו. מאחר שחלום צלול דורש מודעות וגם ככל שהחלומות יהיו יצירתיים וחדים יותר הסיכוי שהם יהיו צלולים גדול יותר, נראה שהשימוש בצמח הזה ובעוד צמחים נהיה די נפוץ גם למטרה זו. או אולי בעיקר למטרה זו בעשרות השנים האחרונות.

בדרך כלל ניתן להשתמש בעלים שלו כשהם חיים או מיובשים, וניתן גם לקנות תמצית כזו (כנראה חליטה או שמן) אך כמובן שהם יהיו יקרים יותר. ניתן להכין ממנו תה ולשתות אם כי הוא יהיה מאוד מר, אפילו לכאלו שרגילים לשתות תה בלי סוכר.

אני קניתי כמות לא גדולה מהעלים האלו ועשיתי לעצמי תה מהם. עלים מיובשים שקניתי דרך האינטרנט. התה היה מאוד מר כמו שהם אומרים, והכנתי לעצמי ממנו במשך קצת יותר משבועיים. לא השתמשי בשיטות מיוחדות לחלום צלול, בזמן הזה כמו mild או wild או wbtb . (כתבתי על כל אחת מהן ועוד בעבר).

החלומות שהיו לי בהחלט היו חדים יותר ויצירתיים יותר, היה לי יותר קל לזכור אותם וכנראה שהם היו גם יציבים יותר אך לא הגעתי להישגים משמעותיים עם חלומות צלולים. היה לי חלום צלול אחד, שכנראה הייתי משיג גם ללא הצמח. אבל בעיקרון לצערי אני לא אחד מאלו שקל להם מאוד להשיג חלומות צלולים.

לקח לי 5 שבועות של תרגול להשיג את החלום הצלול הראשון שלי, בעוד שלהרבה אחרים לוקח הרבה פעמים אפילו ימים אחדים. כך שהעובדה שהצמח לא הביא לתוצאות מאוד משמעותיות לא קובעת לגביכם. ראיתי לא מעט תגובות חיוביות באינטרנט בנוגע לצמח הזה. אך אל תצפו לקסם. זו לא תרופה של חלומות צלולים או איזה שיקוי וודאי.

אני מאמין שמי שישתמש בשיטה יותר רצינית כמו wbtb או mild יוכל להשיג תוצאות הרבה יותר משמעותיות ולכן אני שוקל לנסות בעצמי ולפרסם פה אחר כך במידה ואעשה זאת.

בכל מקרה אשמח לדעת, האם השתמשתם בצמח כלשהו במטרה להשיג חלום צלול? אם כן, השגתם תוצאות משמעותיות?
אשמח גם שתחוו דעת על השיטה wbtb או mild אם ניסיתם בכללי

12 תגובות:

  1. WBTB ניסיתי כמה פעמים

    השבמחק
    תשובות
    1. ואיך הלך ? אגב פרסמתי פוסט חדש על השיטה הזו

      מחק
    2. רק פעם אחת הצליח לי... מתוך 10 לפחות

      מחק
    3. השיטה הזו דורשת קצת תרגול וניסיון. לחלק היא יותר אפקטיבית ולחלק פחות. אולי כדי לנסות להתעורר אחרי מספר שונה של מחזורי שינה למשל אחרי 3 במקום 4 או אפילו אחרי 2 בלבד. פשוט לאתגר את השעון הביולוגי ואת עצמנו

      מחק
  2. Mild זו השיטה עם בדיקות מציאות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא. השיטה עם הבדיקות+ יומן חלומות היא השיטה הבסיסית. נקראת dream induced lucid dream . השיטה של ה mild היא מתקדמת יותר , היא קשורה מאוד לwbtb .

      מחק
  3. הצמח הזה שווה משהו ?

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת יש עליו הרבה דעות וחוות דעת באינטרנט. בסופו של דבר אין צמח קסם ואין איזה חומר שיכול בוודאות לתת חלום צלול. בכל מקרה צריך להשתמש בשיטה מסוימת. אפילו הפשוטה ביותר כדי להשיג סיכוי משמעותי לחלום צלול.

      מה שכן, ממה שראיתי עד עכשיו כמעט כל מי שהשתמש בצמח הזה דיווח על חלומות מעניינים יותר וזכירים יותר. כך שהוא בוודאות עוזר לזכור יותר טוב את החלומות ולקבל מהם יותר מידע ועזרה.

      מחק
  4. כמה זמן בממוצע לוקח להשיג חלום צלול ראשון ?

    השבמחק
    תשובות
    1. משתנה מאוד מאדם לאדם. לפעמים זה קורה אפילו ביום הראשון שמתחילים לנסות. וזה יכול גם לקחת יותר מחודש..
      קראתי פעם שהממוצע הוא שבועיים עד חודש, והזמן ה"הגיוני" הוא 3-5 שבועות (כלומר אם עברו 5 שבועות של תרגול רצוף ללא חלום צלול, כנראה כדאי להחליף שיטה או לבדוק היטב את התרגול שהוא כמו שצריך, כמעט כולם מסוגלים לחלום חלום צלול כך שזה יהיה מאוד נדיר שאי אפשר להשיג חלום צלול באף שיטה).
      הרבה מאלו שהדרכתי דרך הבלוג או בדרך אחרת הצליחו תוך כמה ימים בודדים או כמה שבועות ספורים. אפילו 5 שבועות זה לא מאוד נפוץ (אבל זה עדיין בסדר גמור!)

      מחק
  5. נשמע מעניין אבל קצת מרתיע.

    השבמחק