Translate

יום שישי, 4 בספטמבר 2020

מהו המיינדסט של חלומות צלולים?

הפוסט הזה ילך בצורה מעט שונה מבדרך כלל, יש הרבה מומחים שיושבים ומפתחים "מיינדסט" של אדם מצליח בכל מיני תחומים. למשל מהוא המיינדסט של איש עסקים מצליח או אשת עסקים מצליחה. מה הופך אדם מסוים לספורטאי גדול, להשראה עבור אחרים, מה הופך אדם למומחה בתחום שהוא ונותן כניסה לקבוצה מצומצמת של אנשים של "טופ" עולמי בתחום מסוים.

לכן כדאי בהחלט לשאול את עצמינו מהו המיינדסט של חלומות צלולים, מה הופך אדם מסוים לחולם צלול בקבוצה המצומצמת הזו, ואיך אני וכל אחד מכם יכול ללמוד מהאנשים האלו ולשפר את היכולות שלנו בתחום.
ניתן לקרוא לתהליך הזה "מודלינג" לוקחים אדם שהצליח במסלול מסוים, ומחקים את אותן היכולות, האמונות, הכישרונות, התרגילים והתהליכים שהפכו את אותו אדם לכזה. המודל הזה עוזר לנו לקחת קצת מכל מי שהצליח וליישם. יש מודלים שפותחו במשך עשרות שנים כמו מודלים עסקיים ומודלים מעולם הNLP ויש מודלים שכל אחד מאיתנו יכול להשיג לפחות בקטנה מהאזנה לפודקסטים וקריאת ספרים של כאלו שעקבו אחרי מצליחים או שהמצליחים כתבו בעצמם.

מה ששונה כאן הוא במקום שאני אתן לכם את המודל, את המפתחות למיינדסט שיהפוך אתכם לכאלו, אני מצפה ללמוד אותם יחד אתכם ומצפה שיחד אתכם בתגובות נוכל לארגן רשימה כזו שתעצב את המיינדסט של אדם כזה שהוא מצליח בתחום החלומות הצלולים ונמצא ברשימה יחסית מצומצמת. וגם אם לא כל אחד מאיתנו יחקה את המודל ב100 אחוזים, מספיק ללמוד כמה תכונות בלבד.

כמובן שחלק מפתח של המיינדסט הזה יהיה האמונה בעצמך, פיתוח אמונות שיעזרו לכם להאמין שאתם טובים בחלומות צלולים ושאתם משיגים תוצאות בתחום הזה. וגם כמובן יומן חלומות והכרה בחשיבות של יומן החלומות יהיה חלק מאותו מיינדסט של חלומות צלולים.

אני מצפה שבתגובות יהיו מלא עצות מרכיבים תכונות אמונות וכל מה שציינתי קודם ויותר מזה שבסוף יוכלו להרכיב את המיינדסט של חלומות צלולים בצורה שתהיה די קצרה אבל מכילה כמה שיותר כדי שתכסה כמה שיותר מאותו "מודל כמעט מושלם". זו עבודה וזה יכול לקחת זמן אך אני סומך על הקהילה של החלומות הצלולים שנוכל לעצב מודל כזה תוך זמן מה.
מוזמנים לרשום בתגובות כל מה שעולה לכם, ולא משנה אם לרגע זה נראה מגוחך, ברור מאליו או לא משמעותי מספיק. כל תגובה תשנה ותעזור, כל חלק של התצרף תשלים את התמונה המלאה גם אם זה סתם חלק קטן בצבע אפור שאי אפשר למצוא איפה לשים. בהצלחה לנו!

8 תגובות:

  1. סבלנות נשמעת תכונה מאוד חשובה. חלומות צלולים יכולים לקחת זמן

    השבמחק
  2. פיתוח הרגלים מן הסתם... יומן חלומות זה הרגל, בדיקות מציאות זה הרגל.. גם עשית כבר פוסטים על הרגלים וחלומות צלולים.

    השבמחק
  3. שינה, לישון מספיק

    השבמחק
  4. לתכנן דברים שהייתי רוצה לעשות בחלום, נשמע משהו שכל אחד היה רוצה לעשות אבל אין לי מושג כמה באמת עושים את זה

    השבמחק
  5. קריאה על חלומות, תרגול שיטות שונות

    השבמחק
  6. חזרה על משפטים שעוזרים להשיג חלומות צלולים

    השבמחק
  7. וגם ראיתי שהדגרת חלום זה דבר שחזרת עליו בפוסטים מסוימים

    השבמחק