Translate

יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

8 נקודות אור בחלומות צלולים חלק א

היי, חג אורים שמח לכם קוראים נאמנים.
אני מאוד אוהב את חג החנוכה, ומרגיש בו נפלא, השנה החלטתי לרשום בבלוג פוסטים על 8 נקודות אור שאני יכול למוא בקשר לחלומות צלולים.

נקודת אור ראשונה-חג החנוכה:
החג עצמו משרה עליי שלווה ועוזר לי להתרכז ולחשוב על החלומות שלי בלילה וגם בכללי, אני מנסה לאתגר את עצמי ולראות איך אני מנצל את הזמן להתקדם.

כמו בחנוכיה כל יום מוסיף נר/מוסיף אור ומסתכל קדימה, מחפש שיטות חדשות,רעיונות לבלוג, וסרטים וספרים בנושאים שמעניינים אותי.
זמן מצוין לישון טוב ולתרגל חלומות צלולים בכל הכוח.

נקודת אור שנייה- החברים:
אלו שעוזרים לי להרגיש טוב ולקבל מוטיבציה, בחג רואים את הכוח של עם ישראל המאוחד,שכולם מסביב לאור, ושמחה בכל מקום.
וכשאני מרגיש טוב עם חברים, הולך לי חלק יותר עם כל הדברים וגם החלומות.

בהצלחה רבה לכם, חג אורים שמח וחלומות צלולים.
אתם מוזמנים לשאול ולהגיב, לשתף ומה שבא לכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה