Translate

יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

יש לי פרארי בחצר

היי לכולם, וברוכhם הבאים לעוד פוסט חדש!
אתם בטח תוהים מה משמעות הכותרת נכון ?
אז הנושא להיום הוא איך לזמן דברים בחלום צלול.
מכיוון שאנחנו רוב הזמן נמצאים כאן בעולם(לפחות ככה הרוב חושבים), אנחנו התרגלנו לחוקי הפיזיקה והלוגיקה של העולם.
אפילו כאשר אנחנו חולמים, בדרך כלל אנחנו לא שולטים כל כך  במציאות החלום(כאשר החלום הוא לא צלול) וגם שם לרוב הוא מתקיים לפי מסגרת הגיונית.
אני מניח שרובנו לא עפים ברוב החלומות שלהם ולא עושים דברים יותר מידי מטורפים כל הזמן בחלומות.
לכן כשנרצה לזמן חפץ או דבר כלשהוא, עשוי להיות לנו מחסום פסיכולוגי, אפילו כשאנחנו בחלום צלול!
מכיוון שאנחנו לא רגילים למציאות הזו, לכן לפחות בהתחלה אני ממליץ לכם ליצור הגיון מספיק חזק שתאמינו לו ולזמן דברים דרכו
למשל:
זה לא הגיוני שפתאום תופיע פרארי מול העיניים(אגב אין לי פרארי, אולי פיאט פונטו וגם זה של כל המשפחה) ולכן עדיף לנו להאצין שלמשל מאחורי בניין מסויים היא נמצאת, כי גם במציאות זה ייתכן, הרי אנחנו לא יודעים מה יש בכל מקום
וגם כאשר אנחנו רוצים לעוף, עדיף להאמין שבמחסן יש אייזה כלי שאפשר לעוף בעזרתו
בהצלחה רבה, חלומות צלולים !
אשמח אם תעזרו לי לפרסם את הבלוג


תגובה 1: