Translate

יום שבת, 17 בדצמבר 2016

הבלוג ואני, מערכת יחסים שכזו:

היי, אני מקווה שאתם עוד כאן, מזמן לא כתבתי לכם דברים שעלו לי בראש, או דברים שקראתי בקשר לחלומות צלולים.
האמת, שגם אני בעצמי קצת זנחתי את הנושא לאחרונה, היו לי תקופות עמוסות והפסקתי גם אני לרשום ביומן ולחלום חלומות צלולים, ככה שגם הזכרון של החלומות נחלש אצלי, זה בדיוק כמו שריר-ככל שמתרגלים הוא עובד יותר!

החלטתי לחזור להיות פעיל, אני רואה בבלוג הזה פוטנציאל גדול, משתדל לשתף איתכם את כל הדברים שנאי ידוע על חלומות צלולים, וכפי ששמתם לב בצורה הכי מעשית שאני יכול.
אני מאוד אשמח לנהל עם הבלוג,ובעצם איתכם מערכת יחסים אינטימית יותר,אשמח לקבל מכם רעיונות ושאלות, שאוכל להרגיש מעט מן העוצמה שלו ושלכם בעצם, אני שמח מאוד כל פעם אחרי שאני רואה שעזרתי לעוד אדם לחלום חלומות צלולים, ושנתתי מוטיבציה לעוד נער או נערה לחקור את העולם הזה, שאנחנו מצויים בו כל לילה, בין רבע לשליש מהחיים שלנו ולפעמים אף יותר!

לכן יחד עם הבלוג החלטתי לחזור גם אני ולרשום חלומות אצלי ביומן, שוחחתי קצת עם מיכאל אלבוים שהוא מתעסק בעולם הזה הרבה יותר זמן ממני, וקבילתי ממנו רעיון, לקחת 10 מטרות לחלומות הצלולים שלי,מטרה לכל חלום ולהגשים אותם בפרק זמן שנראית לי אפשרית.
לקחתי תקופה של 3 חודשים ורשמתי 10 רעיונות שאני רוצה לחלום עליהם, ואשתף איתכם את ההתקדמות שלי, אשמח אם תעשו כמוני ותקבעו לעצמם מספר מטרות, המטרה הראשונה שלכם יכולה להיות ''לבקר במגדל אייפל ולהבין שאני בחלום'' ואז לרוץ עם זה, בתור התחלה אפשר להסתפק עם פחות מ10 עד שידיעו עוד רעיונות.
המטרה הראשונה שלי היא לטפס על הפרימדה הגדולה במצרים, כמובן כשאני בחלום צלול.(משהו סולידי ופשוט יחסית להתניע את העסק).

אשמח אם תחליטו לשתף את המטרות שלכם, ואם תרצו אוכל למצוא פינה בבלוג ולפרסם את המטרות שלכם.
אתם מוזמנים לשלוח לי מיילים ולהגיב כאן בתגובות, אשמח לענות לכם ולעזור לכם. 


בנוסף- אם יש לכם בלוג כלשהוא,ערוץ ביוטיוב, אם אתם פעילים בקהילת פורומים אשמח אם תוכלו לעשות מעט ולפרסם את הבלוג הזה שם, אולי לשים אותו בחתימה שלכם ולשלוח לחברים.

בהצלחה עם החלומות שלכם, בקרוב אחזור לפרסם פוסטים חדשים ומאמרים חדשים, אם יש לכם רעיונות תשלחו אליי ואנסה לנסח מאמר עליהם!

חלומות קסומים וצלולים!

תוצאת תמונה עבור ‪lucid dream‬‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה