Translate

יום שני, 26 בדצמבר 2016

8 נקודות אור חלק ב

היי, ברוכים הבאים לפוסט השני בנושא 8 נקודות אור לכבוד חנוכה.

במהלך החג יש לי יותר פנאי לחשוב על החלומות ועל איך אני צריך להתקדם, ולכן רמי מרגיש נפלא, אחרי שכבר פרסמתי פוסט על 2 נקודות האטר הראשונות, אמשיך כאן:

נקודת אור שלישית- הבלוג.
הבלוג עצמו וההתעסקות בו עוזרים לי לחשוב יותר על חלומות מה שעוזר לי לזכור אותם יותר, ולהתמיד בבדיקות המציאות.
וזה ידוע גם שעצם ההתעסקות בחלומות הצלולים מגביר את הסיכוי לחלום חלומות צלולים.

נקודת אור רביעית- הרוגע.
הרגיעה שהחג נותנת לי עוזרת לי להתמיד ולקרוא חומרים הקשורים לחלומות וגם לקרוא בכללי.

בנוסף אני משתדל בימים האחרונים לקחת תנומה קצרה בצהריים, שגם בה אפשר להשיג חלומות צלולים, והיא עוזרת לי להיות יותר עירני בערב!

חג אור שמח, שינה מצויינת וחלומות צלולים לכם!!
אתם מוזמנים לשאול ולהגיב, וגם לפרסם את הבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה