Translate

יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

Most popular

זה שנתיים אני כותב כאן בבלוג, מפרסם פוסטים על חלומות צלולים.
אך כבלודר אני רוצה קשר קרוב יותר אליכם,לפרסם קצת יותר מידע אישי ודברים שאני עושה (בעיקר עם חלומות) ולכן פתחתי את הדף החדש שבו אעדכן את החזרה שלי לצלילות בחלומות.

אני רוצה להיות הבלוג הכי מדובר בארץ ואולי להכיל מעט תוכן לחו"ל לכן:
אשמח מאוד אם תעזרו לי לפרסם את הבלוג, אני משקיע זמן ומחשבה ונכון להיום ללא פרסומות או כל מטרות רווח.
כל שיתוף בפייסבוק,הוספה למעגלים,פרסום בחתימה בפורומים,ווצאפ,יוטיוב הכל מבורך.

שמתי לנגד עיניי מטרות כמו :
להגיע לממוצע של 2000+ כניסות בשבוע והמון תגובות שאלות ורעיונות מכם.
אני רוצה כמה שיותר מהר להגיע ל50 פוסטים איכותיים, אשמח לעזרה מכם, בהצלחה רבה !!!

3 תגובות:

  1. יש לך בלוג מעולה הוא ענה לי על כל השאלות ואפילו יותר אני מאוד שמח שעשית אותו ושהמשכת אותו אני אפרסם אותו בכל מקום שאני מכיר ומגיע לך כל הכבוד על זה שיש לך זמן וכוח לעשות את הבלוג הוא מדהים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לך אחי
      לקח זמן לקבץ הכל ולרשום.
      וכשהבלוג יפרח עוד יותר אכתוב עוד דברחם ואולי אנסה להיכנס למקומות שפחוץ עוסקים בהם אבל הם לא פחות מעניינים כמו חלומות צלולים משותפים, מסע רוחני בחלום צלול, שינה צלולה ו...
      עד עכשיו אני משתדל לכתוב כמעט ורק על מה שיש לי בו ניסיון אישי אך כשהבלוג יפרח אוכל להיכנס אליהם.

      מחק
  2. וואו, נראה לי שעברת כבר את ה50 פוסטים.
    וגם בטח בצפיות יש התקדמות מרשימה.
    מגיע לך להיות הבלוג הכי פופולארי בארץ (מבין כל הבלוגים ולא רק של חלומות צלולים)

    השבמחק