Translate

יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

מה לעשות בחלום הצלול הראשון?

הרבה אנשים כולל אני מתרגשים יותר מידי בחלום הצלול הראשון שלהם ולפעמים מתעוררים בגלל זה והחלום הצלול נהרס, לי היה מזל בחלום הצלול הראשון שלי שאיך שהתעוררתי לא זזתי ונשארתי ער ותוך כמה דקות נכנסתי שוב לחלום צלול, דרך שיתוק שינה שלא היה מפחיד משום מה בכלל, והיה חלום ממש מדהים בבוקר.

למעשה, לא מעט אנשים, כשנכנסים לחלום הצלול הראשון שלהם, פשוט הולכים ומספרים לכולם שהם חולמים ונמצאים בחלום צלול, רק צריך להיזהר מהתרגשות יתר שיכולה להרוס את החלום ולגרום לו לקרוס, ושנתעורר בטעות.

יש גם לא מעט אנשים שמנסים לעוף בחלום הצלול הראשון שלהם, זה יכול להיו מאוד כיף להריגש את האוויר ולעוף כמו שהרבה ילדים חולמים לעשות, אך לפעמים זה דבר שקשה לעשות בחלום הצלול הראשון, כי לפעמים מרוב שאנחנו רגילים לעולם שלנו ואנחנו יודעים שבני אדם לא יכולים לעוף, האמונות האלו יכולות להיות בחלום הצלול, ובעצם לא נצלח לעוף.
אנחנו צריכים לשנכע את עצמנו באמת שעכשיו אנחנו ב''מימד אחר'' מקום של חלום שבו הכל אפשרי, ולפעמים זה בלתי אפשרי על החלום הראשון.
אני זוכר שלא הצלחתי בחלום הראשון שלי לעוף, אבל הצלחתי לזמן רכב על ידי זה שאמרתי לעצמי ''מאחרוי הקיר הזה יהיה רכב'', ובאמת היה.

אגב זו גם אחת הסיבות שלפעמים הבדיקות מציאות לא עובדות,כי אנחנו רגילים שבמציאות יש 5 אצבעות, ככה שיש סבירות סמויימת שזה יופיע בחלום, לכן כדאי לקחת כמה בדיקות מציאות ולבדוק מספר פעמים כדי לוודא !

בנוסף יש לא מעט אנשים שמנסים מה שנקרא ''לקחת את החוק לידיים'', לאסוף כמה חברים מהשכונה ולשחק את הgta כאילו במציאות, אבל בתוך החלום, שזה יכול להיות נחמד.

ויש אנשים שהולכים לפנטזיות הכמוסות שלהם ומנסים להגשים אוןת, לא תמיד הכל הולך בקלות ומצליח על החלום הראשון, ויש הרבה רעיונות ודברים לעשות לכן עדיף לקחת מראש 2-3 דברים לנסות בחלום הצלול הראשון כדי לא להתפז ולנסות קודם אותם, ואז לזרום עם החלום עד שמתעוררים ולאחר מכן לקבוע מטרות לחלום, שיעזרו לנו להיות מפוקסים ושהחלומות הצלולים שלנו יהיו יותר יציבים!

מקווה שיהיו לכם חלומות נהדרים וצלולים, ושתרשמו בכל שבוע לפחות 5 חלומות צלולים!
אם יש לכם שאלות אתם מזומנים להגיב, ולשלוח לחברים כמובן שיכולו לקרוא ולהנות גם.


תוצאת תמונה עבור ‪lucid dreams‬‏

2 תגובות:

  1. מה האנשים ברחוב אומרים לך כשאתה אומר להם שאתה בחלום

    השבמחק
    תשובות
    1. אממ שאלה טובה, זה יכול להשתנות מאדם לאדם ומחלום לחלום, הרבה פעמים הם מגיבים בצורה דומה למציאות והרבה פעמים מגיבים באופן מוזר, אנסה לעשות פוסט על זה

      מחק