Translate

יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

אבל אני לא חולם אף פעם!!!!

כמה פעמים שמעתי את המשפט הזה מאנשים, "אני רוצה חלומות צלולים אבל הבעיה שאני בקושי חולם"

כל אדם חולם, יותר נכון כל יונק חולם, אנחנו ישנים במחזורי שינה של שעה וחצי, כל משפחת היונקים ולכולנו יש בשלב האחרון בכל מחזור שינה "חלום" לכן אדם הישן 6 שעות חולם 4 חלומות בעצם, וככל שישנים יותר זמן ומגיעים למחזורים הרביעי,החמישי והשישי וכן הלאה החלומות נהיים יציבים יותר וארוכים יותר עם פוטנציאל גבוה יותר לחלומות צלולים (למרות כל זאת הרפואה ממליצה לישון 6-8 שעות ולא יותר,כלומר 4-5 מחזורי שינה וחלומות בכל לילה) .

הבעיה מתחילה כאשר אנחנו לא שמעם לב לעולם החלומות שלנו ומתעלמים ממנו ואז המוח מתעלם כבר מרוב החלומות ושוכח אותם בקלות, אך אם נרשום אוץם על בסיס יומ-יומי נגיע לכושר זכירה גדול, היו לי תקופות שהייתי זוכר בין 3 ל5 חלומות בכל לילה!

תשקיעו ביומן, ותראו כמה אתם יכולים לזכור, גם אם לא זכרתם כלום תרשמו זאת ותוסיפו שלמחרת תזכרו את כל החלומות, תוך 1-3 ימים אני מאמין שתזכרו לפחות מספר פריטים מלפחות חלום אחד או מכמה.

חלומות צלולים ובהצלחה, ואל תשכחו לעשות בדיקת מציאות :)

תגובה 1:

  1. וואו! מבריק, פשוט עובד כמו שעון!

    השבמחק