Translate

יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

קריאה חוזרת, מיותר ?

או יופי, אני רואה שאתם כאן! בטח כבר יש לכם יומן חלומות יפה ומהודר, ואתם יושבים וכותבים בו כל בוקר איך שאתם קמים ומציצים בו כל ערב לפני שאתם הולכים לישון, כל כך כיף להירדם אחרי שקראתם את החלומות האחרונים, ובעיקר אלו הצלולים שבהם נכון ?

אז ככה, לקריאה חוזרת של החלומות שרשמתם יש משמעות הרבה יותר רחבה, מאשר סתם להעביר את הזמן בקריאה, אפילו שגם זה לבד מצויין ועוזר לכם לחשוב יורת על חלומות צלולים מה שבהחלט יכול לעזור לכם לחלום יותר חלומות צלולים, אבל יותר מזה!
כמו שאמרתי בפוסט הקודם ובעוד אחרים, עיסוק חוזר בחלומות, על מנת לתת פרשנות או סתם לעבור עליהם, גורם לכם לשלב בעצם את תודעת הערות וגם את תודעת החלום(הרחבה בפוסט ''בין חלום למציאות''), או במילים אחרות לתת למוח שלכם תנאים דומים בזמן שאתם ערים לאלו שיש לו בחלום, מה שאורמ לתרגל מצב של כמו חלימה צלולה רק בזמן שאתם ערים.

לעבור בצרוה יותר מעמיקה על חלומות קודמים, במיוחד אם הם חלומות שלא מזמן חלמתם יכול לעזור לכם להיזכר בעוד פרטים מהחלום, ולהרגיש שאתם שוב נמצאים שם, לחזק את הרושם של החלומות עליכם ושוב להגביר את הסיכוי לחלום חלום צלול.

בנוסף- אתם יכולים לקחת חלום רגיל שאתם זוכרים טוב ויכולים להתחבר איתו בקלות, ולדמות את עצמכם כאילו בשלב מסויים מבינים שאתם חולמים ועושים בדיקת מציאות, ופתאום היא עובדת ויש לכם למשל 6 אצבעות או שאתם מצליחים לנשום אפילו שסתמתם את האף או בדיקות מציאות אחרות שאתם רגילים לעשות..
זה גם יכול לעזור לכם להיכנס לחלומות צלולים יורת בקלות ולהראות לעצמכם שהחלומות חשובים לכם.

כמובן אשמח אם תעזרו לי להפיץ ולפרסם את הבלוג, אני רוצה שכמה שיורת ייחשפו לרעיון של החלומות הצלולים, ויכולו להנות מזה, בהחלט כל אחד יכול.
אם יש לכם אתר, ערוץ בפייסבוק,חשבון גוגל, תשתפו תשלחו לחברים, תשתפו מעגלים...
ואם יש לכם שאלות או הצעות אתם מוזמנים להגיב כאן,בהצחלחה וחלומות צלולים!

תוצאת תמונה עבור ‪lucid dreams‬‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה