Translate

יום שלישי, 4 בדצמבר 2018

יש קיצורי דרך ?

ראיתי שיש ביוטיוב ובהרבה מקומות נוספים באינטרנט סרטונים שמלמדים איך להשיג חלום צלול ב5 דקות או ביום אחד וכאלו.. חלק מהם באמת עושים זאת בשביל להשיג צפיות ולמעשה מסבירים בסרטון שזה תהליך שדורש רק כמה דקות אך כדי להצליח בדרך כלל צריך יותר מיום אחד או יומיים לנסות. (למשל יומן+בדיקות+ עוד איזה טריק לפני השינה כשמתעוררים וחוזרים לישון), זה תהליך!

מצד שני יש כאלו שבאמת באים להציג איזה ''טריק'' או טכניקה מיוחדת עם הבטחה שבאמת כמה דקות והכל בסדר. ואני מאמין שבאמת הרוב שמנסים לא באמת מצליחים וזה מאוד מתסכל. כי זה כן נותן תחושה של ''בטח הרבה אחרים ראו וכן הצליחו, זה לא הבעיה של המדריך או הסרטון אלא הבעיה שלי'' וזה לא נכון !

חלומות צלולים זה תחביב, אצל חלק אפילו מקצוע שצריך להשקיע בו! נכון ההשקעה יכולה להסתכם במספר דקות ביום והתמורה מאוד גדולה. נכון יש כאלו מאוד כישרוניים או בעלי ''מזל של מתחילים'' שמצליחים על היום הראשון לעשות את זה ולהשיג חלום צלול או אחרי יומיים.

בסופו של דבר זה לא משנה ! בשביל ההצלחה האמתית וכדי להיות חולמים צלולים רציניים צריך להשקיע זמן ואנרגיה ולהיות עקביים- לפעמים במשך שנים. סטיבן להרג' לא השיג את השליטה המדהימה שלו בחלום צלולים מהשקעה של 3 דקות ביום למשך שבועיים. הוא עבד קשה במשך שנים, פיתח טכניקות קרא וכתב ספרים, ניסה כל דבר עד שהצליח להשיג מספר חלומות צלולים בכל לילה. לפעמים יותר מ4 לתקופות ארוכות !

בכל דבר רציני בחיים צריך להשקיע זמן ואנרגיה. לא כל דבר צריך להיות קשה מאוד או לדרוש מאיתנו השקעה של 8 שעות ביום. אך התמדה ועקביות תמיד נדרשות כדי להגיע למטרה! גם 5 דקות בכל יום + קריאה של פוסט, צפייה של סרטון במשך שנה זו התמדה ועקביות ! זו השקעה שאמורה לחזור פי כמה וכמה.

גם הבלוג הזה דורש התמדה ועקביות. גם פה צריך לפרסם עוד ועוד פוסטים ולשתף אותם כדי שאנשים יקראו. גם פה צריך לסמן מטרות יעדים ולהגיע אליהם. אני קבעתי לעצמי להגיע למצב שהבלוג הזה נתן שירות ועזר למיליון + אנשים המתעניינים בתחום! זה ייקח עוד זמן מכיוון שקשה לדעת מי נכנס כדי לקרוא ומי נתקל בבלוג במקרה וישר יצא. אך כאשר יש עלייה והתקדמות. כאשר יש יותר תגובות, יותר שאלות ויותר רעש סביב פוסטים חדשים- זה סימן טוב !

השנה הזו הצלחתי לפרסם כבר מעל 40 פוסטים שצברו גם לא מעט תגובות, אך עדיין בהוואה לפלטפורמות כמו יוטיוב צריך לכוון ליותר תגובות . אז אם אתם יכולים להגיב ולשתף זה יעזור מאוד. אם עזרתי לכם אפילו מעט והצלחתם להביא עוד בן אדם אחד שהבלוג הזה עזר לו. זה כבר משנה המון. בהצלחה !!! (כמובן מוזמנים לשאול כל דבר) 

5 תגובות:

  1. הבלוג הכי טוב שראיתי בנושא !!

    השבמחק
  2. זה חייב להיות ספר !

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב. אם אחד הקוראים פה כבר עם ניסיון בכתיבה ספרים ויכול להוציא ספר מעניין מהתוכן הזה למה לא. לי בינתיים אין שום ניסיון בכתיבה ספרים או כסף להשקיע בהוצאה של ספר.

      מחק
  3. אין קיצורי דרך, עבודה והתמדה בלבד.

    השבמחק