Translate

יום ראשון, 18 בנובמבר 2018

אפליקציות לחלומות צלולים

ראיתי שיש כמה אפליקציות לחלומות צלולים. אני לא מתכוון להמליץ על אחת ספציפית אלא פוסט כללי על הרעיון ומה כמה אפליקציות עושות.

באפליקציות שנתקלתי העיקר היה מעט מידע בסיסי על חלומות צלולים ובחלק מהם גם אופציה לעשות יומן חלומות. זה נחמד שאפשר לכתוב הכל באפליקציה שתסכם הכל. החיסרון כאן הוא כמו חיסרון בכל יומן חלומות בפלאפון טאבלט או מחשב, האור של המסך עלול להפריע מאוד אם מתעוררים באמצע הלילה לכתוב או מתרגלים כל שיטה של להתעורר ולחזור לישון. אפילו אם מנמיכים את הבהירות זה עלול להפריע.

מצד שני בשביל לכתוב במחברת צריך להשתמש בפנס אז צריך להיות יצרתיים ולהשתמש בתאורה של הפלאפון או משהו כדי לרשום. מי שלא רגיש במיוחד לאור הזה יכול לכתוב את החלום ביומן ולחזור לישון.

בחלק מהאפליקציות יש גם מערכת של התראות כל כמה זמן שקובעים מראש שמזכירה לעשות בדיקת מציאות ! זה דווקא מאוד נחמד ועוזר רק צריך לשים לב שהבדיקות מציאות עדיין יהיו איכותיות ולא יבואו דרך אגב.

באפליקציה אפשר לבחור כמה בדיקות מציאות ובין אלו שעות לקבל את ההתראה לכן כדאי לבחור כמות נכונה ולא יותר מידי בדיקות מציאות שיהיה קשה להשקיע בכל אחת.

יש גם יכולת לקבוע שההתראות יהיו בזמן השינה ואם ההתראה תהיה באמצע החלום זה יזכיר לנו לעשות בדיקת מציאות. זה דווקא יכול להיות מעניין אבל אני לא יודע מה אחוזי ההצלחה של זה.

אם זה מוסיף מוטיבציה לתעד את החלומות ולעשות יותר בדיקות מציאות נראה לי שזה יכול להיות שימושי ומעניין.
אולי אפילו שווה לשלם כמה שקלים בשביל אפליקציה איכותית (רק אם יש אפליקציה איכותית באמת).

אתם מוזמנים לשאול שאלות או להגיב. אם יש לכם מה לשתף למשל אחרי שניסיתם אחת מהאפליקציות זה יהיה נחמד לראות כאן בתגובות.

4 תגובות:

  1. מעולה ! אוריד אחת ונראה

    השבמחק
  2. בהצלחה לכולם ! אתם מזומנים לשאול עוד שאלות !

    השבמחק
  3. חלומות הם דבר כל כך חמקמק, יש כאלה שזוכרים כל חלום, יש כאלה כמוני שלא זוכרים בכלל שהם חלמו ויש כאלה שפשוט חולמים בהקיץ על בסיס יומי..
    השימוש במק בוק פרו שלי לתעד ולראות בדיוק איך היוםיום שלי משפיע על החלומות שלי זה בהחלט מרגש ומלמד.
    אחפש ואנסה את מה שרשמת, מבטיח לעדכן, תודה רבה!!

    השבמחק